Küçük Sırlar

#1
Kanal D'de başlayan bir dizi.
Ama daha ilk bölümden kendini sevdirdi =D
Küçük Sırlar, İstanbul’un zengin ailelerinin ve çocuklarının sıradışı, gösterişli, ışıltılı hayatlarının daha önce hiç anlatılmadığı kadar cüretkâr ve çarpıcı hikâyesini anlatıyor. En pırıltılı mekânlar, en lüks arabalar, en güzel kıyafetler, en bakımlı insanlar... Dizi, şeklin her şey demek olduğu ve kimsenin göründüğü gibi olmadığı bir yerde gençlerin yaşam tarzlarını konu alıyor.

İlginizi Çekebilir


#2
Gossip Girl'den uyarlanan , bazı replikleri bile aynısı olan ç/alıntı dizi.


#3
Gossip Girl'in cakmasi

Sirf BIRKAN SOKULLU (Demir ) icin izlenilir


#4
biçok defa ismini duyduqum dizi .
Henüz izlemek nasip oLmadı (:


#5
büyük olma özelliğine sahip olmayan sırlar

''sırcık''


#6
Zengin Züplerin Hayatını Anlatan Gossip Girl Çakması Dizi Oluyor Kendileri.
Lise Kızlarının Hepsi de Maşallah Taş Gibi.
Bunlar Liseli İse Ben Üniversite Okumucam Arkadaş Dedirtiyor


#7
tmm bana göre br dizi yha çhok güsel


#8
Beğendim diziyi izLedim..
Çakma feLan umrumda değiL bi dizi güzeLse izLerim gerisi beni bağLamaz.
Burak özçivit ve merve boLuğur için izLiyorum birzda
GüzeL güzeL..


#9
GzeL bi Diziye benziyor


#10
izledim, bizim okul gibi.
Gossip Girl cakmasi...


#11
Gossip girl çalıntısı
ve kötü bi çalıntısı
Hiç bir sempatim yok bu diziye karşı ...



#12
Ben üniLi Sandım Bunlar Ama Liseli ÇıktıLar
Etek Boylarıda Harika Zaten
Baktım Güzeldi.ama Çok İhtiras Var Dizide Bu şimdiden belli


#13
Ilk sirrini cözdüm.
Burak Özcivit'le üvey annesinin arasinda yasak ask var.
O Cd'de de görüntüleri vardi.
Bak demedi demeyin


#14
Deli gibi takip ettiğim dizi'm


#15
gossip' le alakası olmayacagını düşündügüm saçma uygulama.
Sinem kobal'lı gossip girl mü olur lan ?
Ayrıca telefonları belediye dağıtıyo sanırıım.


#16
~ liseliler ama hepsi gazk gibi .dd
izlerim ama (A') deli takipcisi deglm ama =D
olsada olur olmasada olur dedigim dizilerden


#17
izlediğim bir dizi


#18
Dönem bitiyo bunlar daha ders işlemedi
öyle okulum olsa keşke



#19
Birçok kişinin ben izLemem beğenmedim çok saçma çalıntı çakma vs diyip
BaşLadığında başından kaLkmayan dizi oLuyor kendiLeri (:
Ses getiren bir dizi beğendm izLiyorum (:


#20
Saçma sapan bi dizi .. Zaman kaybı ..




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 20:41 .