!!!Bir Gün Anlarsın!!!

#1
[stream:c3c4e2f6ae]http://www.herkesdinlesin.com/mp3/barbunya-umut.mp3[/stream:c3c4e2f6ae]

Uykuların kaçar geceleri, bir türlü sabah olmayı bilmez
Dikilir gözlerin tavanda bir noktaya,
Deli eden bir uğultudur başlar kulaklarında
Ne çarşaf halden anlar ne yastık
Girmez pencerelerden beklediğin o aydınlık

Onun unutamadığın hayali,
Sigarandan derin bir nefes çekmişcesine dolar içine,
Kapanır yatağına çaresizliğine ağlarsın
Sevmek neymiş bir gün anlarsın


!!!Bir Gün Anlarsın!!!

Bir gün anlarsın aslında herşeyin boş olduğunu
Şerefin,faziletin,iyiliğin ve güzelliğin
Gün gelirde sesini bir kerecik duyabilmek için
Vurursun başını soğuk taş duvarlara
Büyür git gide incinmişliğin, kırılmışlığın
Duyarsın ta derinden acısını, çaresiz kalmışlığın
Sevmek ne imiş bir gün anlarsın

Bir gün anlarsın ne işe yaradığını ellerinin
Niçin yaratıldığını, bu iğrenç dünyaya niçin geldiğini
Uzun uzun seyredersin aynalarda güzelliğini
Boşuna geçip giden günlerine yanarsın
Dolar gözlerin, için burkulur
Sevmek ne imiş bir gün anlarsın


!!!Bir Gün Anlarsın!!!

Bir gün anlarsın tadını sevilen dudakların
Sevilen gözlerin erişilmezliğini
O hiç beklenmeyen saat geldimi?
Düşer saçların önüne, ama bembeyaz
Uzanır gökyüzüne ellerin ama çaresiz, ama yorgun, ama bitkin
Bir zaman geçmiş günlerin hayaline dalarsın
Sonra dizilir birbiri ardına gerçekler, acıı!
Sevmek ne imiş bir gün anlarsın


!!!Bir Gün Anlarsın!!!

Bir gün anlarsın hayal kurmayı, beklemeyi, ümit etmeyi
Bir kirli gömlek gibi çıkarıp atasın gelir
Bütün vücudunu saran o korkunç geceyi
Lanet edersin yaşadığına... maziden ne kaldıysa yırtar atarsın.
O zaman bir çiçek büyür kabrimde, kendiliğinden
Seni sevdiğimi işte o gün anlarsın...


[align=right:c3c4e2f6ae]''Alıntı''[/align:c3c4e2f6ae]

İlginizi Çekebilir


#2
...æhh b€ €n!$t€ n€ d!y!m $!md! sænæ....T€k k€l!m€yl€

.....Hær!kæ...


#3
Alıntı:
Bir gün anlarsın aslında herşeyin boş olduğunu
Bu söz çok doğru.Çok güzeldi bayıldımmm müzikle daha bi güzel olmuş yüreğine sağlık arkadaşım


#4
ben biraz önce msn den yaptım yorumu kardeşim
ama burdan yapmaktanda gurur duyarım...
ilk önce ohhhhh diyorum uzun zamandır görmediğim yazıları görmek güzel oldu..
sevginle beraber herzaman mutlu kalman dileğiyle fatihim
iyiliği hak ediyorsun güzelliğide hak ediyorsun ve umut ediyorum ki hepsi yanında senle beraber devam ediyor...
sevgiyle kal kardeşim..


#5
!!!Bir Gün Anlarsın!!!

Bir gün anlarsın ne işe yaradığını ellerinin
Niçin yaratıldığını, bu iğrenç dünyaya niçin geldiğini
Uzun uzun seyredersin aynalarda güzelliğini
Boşuna geçip giden günlerine yanarsın
Dolar gözlerin, için burkulur
Sevmek ne imiş bir gün anlarsın



muhteşem bir paylasım aşk dolu yüreğine olsun mutluluklar


#6
!!!Bir Gün Anlarsın!!! Harika bi yasIydı fatih yüregine saglık....


#7
fatih çok güzeldi emeğine sağlık paylaştığın için bizlerle sağol


#8
€m€G!n€ $@gL!k @rq@d@$!m


#9
Çok güzeldi abim yaaa uçturdun beni... O güzel, kocaman sevgi dolu yüreğine sağlık Faticikim benim


#10
!!!Bir Gün Anlarsın!!!

"Onun unutamadığın hayali,
Sigarandan derin bir nefes çekmişcesine dolar içine,
Kapanır yatağına çaresizliğine ağlarsın
Sevmek neymiş bir gün anlarsın "
Şarkı + yazı + resimler ve yüreğin hepsi süper bitanem o güzel yüreğine sağlık.seni seviyorum fatihim...


#11
Alıntı:
Bir gün anlarsın aslında herşeyin boş olduğunu
Şerefin,faziletin,iyiliğin ve güzelliğin
Gün gelirde sesini bir kerecik duyabilmek için
Vurursun başını soğuk taş duvarlara
Büyür git gide incinmişliğin, kırılmışlığın
Duyarsın ta derinden acısını, çaresiz kalmışlığın
Sevmek ne imiş bir gün anlarsın
emeqine saqLık


#12
şarkı başLar başLamas gözümden bi damLa yaş akTı giTTi... yüreğine sağLık arkadaşım, Tek keLimeyLe mükemmeLdi


#13
Teşekkür ederim gözlerinize sağlık...


#14
Bir gün anlarsın hayal kurmayı, beklemeyi, ümit etmeyi...


Anlarda bilmemki ne zaman

sarkida ayri bir guzel olmus yaziya aglaticaksiniz gece gece...

Yüregine saglik...


#15
Ben böylesine güzel bir paylaşıma nediyebilirim ki...
Senin öylesine güzel bir yüreğin var ki kardeşim
Dilerim ki herşey gönlünce olur
Sevgiyle,mutlu kal her daim


#16
Sarkı cok güzeLdi paylasımın için cok T$k ederim..


#17
süperdi tek kelimeyle harikaydı.... şarkı resimler şiir hepsi harikaydı... şiir zaten bitirdi beni... yüreğine sağlık ...


#18
yüregine sağlık canım bak baNADA ÖĞRETİCEN MÜZİK KOYMAYI öpüyorum seni kocaman ruhumun dediği gibi tek kelimeyle süper


#19
yaa herşey çk güzel bayıldım yaaa süper bişi saolasın yaa


#20
Harikasın abicim ellerine sağlık




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 14:56 .