Benim Hayatim

#1
bu bi itiraf degil aslinda paylasmak istedigim seyler

okadar doluyumki
anlatamam size


ben birine asik oldum bundan 4 yil once 3 yil bisey demedim ama bu sene okulun baslarinda ona karsisina cikamiycagiim icin msjla soyledim onu sevdigimi ne tepki verdi bilmiyom bidaha msj falan cekmedi

bazen tmm unuttum dedim bazen hayir asla unutamam dedim belki oda sever diyerek kandirdim kendimi her zmn aklimda olumlu seyler vardi

ama o gun gelene kadar bana uc yildir biriyle ciktigini ve seneye evlencegini soyledi

orda yikildim

sokagin ortasinda hickiriklara boguldum

tmm artik bu sefer gercekten unutmayalim dedim cunku o artik nisanli birisiydi ama olmuyo unutamiyom onu herseyden cok seviyorum arkadaslarim bana salakmisin o sana layik degil ondan hic bisey olmaz diolar her tur illet var onda diolar ama gonul iste dinlemiyo

o dunyanin en igrenc insani olsa bile onu cok seviyorum

ya ben aslinda sen sakrak birisiyim hic biseye takmam guler gecerim ama soz konusu ask olunca baska oluyo unutamiyo insan

ya o evlenince unutamassam onu ben yasayamam oyle yaaa

gecenlerde bi sarki duydum beni anlatiyo desem yalan olmaz

o sarkiyi duyduugmda gozumun onune o sahneler geliyo

biraz uzun yazdim herhalde ama okuyanlarada okumayanlarada cok tesekkur ederim

keske ask acisi diye bisey olmasaydi

o dedigim sarkiyi koycam dinlemenizi tavsiye ederim cok guzel bi sarki


http://www.youtube.com/watch?v=gXgP1XhKWvw

İlginizi Çekebilir


#2
Canım okudum gerçekten çok kötü bi durum Allah yardımcın olsun ..
ne diyim en büyük çaren unutmak olur inşallah Allah sana onu unutturur...
başkasının sevgilisini seviyosun elinde olan bişey değil anlıyorum ama sence ne kadar doğru olur nişanlı birni sevmek en doğrusu unutmak olur...
yeni birini sevmeyi dene inşallah karşına bu sevdiğini unutturacak birisi çıkar Allah kalbine göre versin canım...


#3
Bak canım benim. Anlıyorum seni gerçekten seviyorsun..Gönül bu kime ne zaman vurulacağı belli olmuyor. Ama sana şunu sorcam? Evlenme hayali kuran birini sevmen ne kadar doğru sence? Tamam seversin ama onu hayal etmek yerine unutmaya çalış...Her gece ağlarsın belkide gözlerinde yaş kalmaz ama unutmak zorundasın. Onun için yapacağın en büyük ne olur biliyor musun? Ona bir mesaj çek: SANA MUTLULUKLAR DİLİYORUM diye. Sonra onun hayatından tamamen çık...


#4
ya msj cekemem

aslaa bitti artik o benim icin

ama olmuyo istee
ya tam unuttum diom baska bisey cikiyo karsima bugunmus nisani yaa inanamiyom cok kotuuym her zmn unutmak icin Allahima yalvariyom ama olmuyo

unutamiyom

onu cok seviom ama biliyorum unutmaliyim


#5
ALLAH yardımcın olsun arkadaşım
kendini fazla üzmemeye çalış olan olmuş boşver hiç kafana takmamaya çalış seni anlayabiliyorum seviosun
bence başka birisini sevmeye çalış
ALLAH YARDIMCIN OLSUN CNM


#6
çok zor bir durum gerçekten ama sevdiği olan birine bakmak sana yakışmaz sende farkındasın zaten bunun zor ama elbet Rabbim çıkarır seninde gönlüne göre birini yine seversin elbet umutsuz düşünme dertleşmek istersen burdayım dinlerim üzme kendini zaman geçiyo ömür tükeniyo hayatını harap etme!!!
bak birde şunu düşün ne mutluki sana sevdiğin insan düzgün birisiymiş sana güzelce demiş sevdiğim var diye ya seni kullanıp atsaydı bi kenara bunları düşün şükret ve ona saygı duy sevmek daima beraber olmak değildir onun mutlu olması için dua edebilmelisin sevgi erdemli yüreklerin işidiR...


#7
keske dedigin gib ask acisi olmasaydi ama hayati hayat yapan sey ve bizi günden güne güclendiren seylerde bu hayatta aci cekmek. bende aynen senin durumundaydim kardes ama gel gör ki su anda bam baska biriyle beraberim ve coook mutluyum. allah bozmaz bu mutlulugumuzu insallah. kardes alnina ne yaziliysa o olur. bende hayata küsmüstüm, ne eylenebiliyordum ne baska bisey. dedigim gibi su anda cok ama cok mutluyum. elinden unutmaya calismaktan ve baska biriyle beraber olmaktan baska bisey gelmeyecek canim onun icin biran önce hayata tekrar atilmaya calis.


#8
diger arkadaslarin da dedigi gibi evlilik hayali kuran bir insandan sana hayir fayda gelmez kendini de mutsuz edersin onu da. onun icin bir an önce unutmaya calis. allah yardimcin olsun kardes.


#9
Gercekdende Zor Bi Durumda KaLmi$sin Ama Seni Sevmeyeni Sende Sevmiceksin Sana Deger vermeyene Sende Vermiceksin Insan Sevdigini Unuttamiyor HeLeki Cok Sevdiyse Ozmn ALLah yardimcimiz oLsun beLiki Sen onu COk SeviyorSun Nedim aLLah yardimcin olSun =)


#10
bu Arada $arqida Süper Jha Tam benLik waLLa (=


Ýemînîm Ýémín Dâmárımdakî Kán Cânım oLsun Séndên başkaSını SévêrSém bu Cán bâná Hârám oLsun ..


#11
Gercekten cok kötü bi durum.. Insanlar hayatin belli evrelerinde yasar bu tür şeyler ama gelip geçer sonradan ( yani umarim.. ) insan gercekten unutmasi gerektigini bilir ve inanirsa unutur inan bana.. Onu artik görme umursama konusma ona dair hicbiseyi hatirlamamaya calis baska seylerle mesgul ol , baska birisini sevmeye calis .. ama baskasini sevdigini emin olana kadar baskasinin duygulariylada oynama.. Cunku sana yasatilani sen baskasina yasatmak istemezsin sanirim. Allah yardimcin olsun canim.




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 00:35 .