#21
Alıntı:
乇メ乇™´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
İngilteredekiler kalçaya bakıyorsa türkiyedekiler nereye bakıyordur.
Valla ben kıza baktımmı ilk önce bacaklarına bakarım.
Siz neresıne bakarsınız kızın yalansız söleyın ?
Eyvallah yorumlar için.
bacaklarına bakmaktansa yüzüne bakmayı yeglerim bacak herkezde olabilir ama sade güzel inanılır bir yüz asla herkezde olmaz bu yüzden ben hep karlımdakilerim yüzlerine bakarım kız erkek farketmez



#22
O saçma ve ne alaka diyen kızlar,
Siz söleyın bakalım neresıne bakarsınız.
Bak yalan sölicekler.


#23
Kalça mı


#24
valla kadınlar neremize bakar bilemem de
erkekler kadınların daha çok bacaklarına ve göğsüne bakar
(oha diyen kız kesin olur yapacak birşey yok sizde o kadr açık giyinmeyin kızlar )


#25
Kesinlikle doğru haber,arkadaşlarımdan biliyordum


#26
Hayırlısı


#27
Saçma

Ben ellerine bakarım temizmi diye)))


#28
Alıntı:
Güneşim123´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Kesinlikle doğru haber,arkadaşlarımdan biliyordum
Senı teprık edıyorum saygılar kırmızı halı nerde la getırın.
Abi tek bir kız dogru söledi durum vahım


#29
töbü töbü


#30
ben ilk baş gözlerine ve dudaklarına bakarım nedense


#31
Kabalaşıp Oha çüş demek istiyorum.
Sapık kızlara sormuşlar belli.




#32
Belki cüzdanına bakıyorlardır bunlar kalçaya bakıo sanmıştır


#33
ben omuzLara bakarm vLLa cılız biseyse hadi nas


#34
Alıntı:
Yine_Mi_BaMYa´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Belki cüzdanına bakıyorlardır bunlar kalçaya bakıo sanmıştır
haha süper yorum


#35
bendE diyordum neden bAyanLar tarafından cekici buLunuyorum diye..
yıLLardır aradığım sorunun cevabı buymus meĞer, cOk meSudum..


#36
Alıntı:
$iZoFreN´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bendE diyordum neden bAyanLar tarafından cekici buLunuyorum diye..
yıLLardır aradığım sorunun cevabı buymus meĞer, cOk meSudum..
asdafsdfasfadfs


#37
ben önce gözlerine , sonra ellerine , sonrada dudaklarina bakarim


#38
maşallah


#39
Alıntı:
»๏Léaпdér«´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Kabalaşıp Oha çüş demek istiyorum.
Sapık kızlara sormuşlar belli.
bunun sapıklıkla alakası yok bayanlar da erkekler gibi bazı yerlere fazla dikkat ederler


#40
Alıntı:
Cix Cocuk´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster


bunun sapıklıkla alakası yok bayanlar da erkekler gibi bazı yerlere fazla dikkat ederler
Her bayan değil




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 17:27 .