lütfen yardım edin (ne yapmak istiyor)

#1
sevdiğim kızla biraz uzak mesafedeyiz bir birirmizi yeteri kadar göremiyoruz sadece telefonla görüşebiliyoruz. ona yolum düşerse hani oralardan ggeçersem iş yerine uğrarım dedim kesinlikle istemedi ve son 1-2 gündürde telefonla konuşmaktan sıkıldığını iş yerindeyken benimle konuşmak istemediğini müsait olursa kendisinin arayabileceğini söyledi.nedenini sordum beni çok seviyormuş eğer iş yerine gidersem dedikodu olurmuş. telefonle konuştuğundada arkadaşlarından utanıyormuş ben onu anlamıyormuşum onun bakış açısından olayı değerlendirmiyormuşum böyle söylüyor halbuki beni ailesi ve arkadaşları biliyo az çok tanıyor niyetimizin ciddi olduğunuda biliyo yani evlilikten konuşuyorduk planlar yapıyoduk ikimizde memur olduğumuz için hani neler yaparız neler yapamayız hep ileriyi konuşuyorduk şimdi ne oldu acaba neden böyle yapıyor yoksa ben kafamda gereksiz soru işaretlerimi üretiyorum bu hareketleri normal mi bana yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkürler


İlginizi Çekebilir


#2
İkinizin de yaşı kaç ona göre çıkarım yapabilirim?


#3
abicim şimdi okudumda eğer olay gerçektende böyleyse normal değil yani kız seni sevse kızın elinden telefon düşmez aşkım ne zaman arar veya sevgilim ne zaman arar diye telefona bakar durur ve iş yerine gitsen bile sevgilinin gelme diye bişe demez ama konuşarak çözersiniz ya kafanı yorma


#4
ben 28 o 24 yaşında sen gelsen ben niye geldin demem diyor zaten ben gittikten sonra niye geldin diye sormasının anlamı olmaz ki zoraki olur yani ama baştan gelme diyor o konuda uyarıyo ses tonu zaten gitmemden memnun kalmayacağını belli ediyor


#5
Alıntı:
huhurex´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
ben 28 o 24 yaşında sen gelsen ben niye geldin demem diyor zaten ben gittikten sonra niye geldin diye sormasının anlamı olmaz ki zoraki olur yani ama baştan gelme diyor o konuda uyarıyo ses tonu zaten gitmemden memnun kalmayacağını belli ediyor
O zaman bu ilişki nasıl yürüyecek onu anlamadım?


#6
O zaman bu ilişki nasıl yürüyecek onu anlamadım derken nedem istedin arkadaşım kusurumaa bakmassan sence gereksiz kuruntularamı kapılıyorum haksızmıyım acaba yanlışmı anlıyorum onu acaba


#7
Eğer kız seni sevse böyle davranmaz ve böyle davranan bir kızda kesin bişeyler vardır :S Sen kuruntuya falan kapılmıyosun sen gerçekleri görüyosun bence.


#8
bencede.uzaklık zaten sorun.sevse aşıksa her anı seninle geçer.her an seni düşünür.ama bu kızda yok diyorsun.soğumuş senden.gelmeni de istemiyor..bnce açık açık sor ne oluyor diye??


#9
Madem Niyetiniz ciddi Neden Utanıyor Kız.
saçma .. Vardır bi sebebi. Bırk ustune Gtme Bi Müddet
snra eger Seviyorsa O Sana Gelir .


#10
ya açık açık sor.yada sende uzak dur.uzak durdugunda arayıp ilgilenir bak deveye diken yaranrmş.kaçan kovalanr yanii kolay gelsn


#11
Eğer gerçekten seviyorsa her iki tarafda, uzaklık felan hikaye.. Ama böyle davranıyorsa bi yamuk var gibi.


#12
Alıntı:
«{ÑîghT Rîdë®»´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Madem Niyetiniz ciddi Neden Utanıyor Kız.
saçma .. Vardır bi sebebi. Bırk ustune Gtme Bi Müddet snra eger Seviyorsa O Sana Gelir .


katılıyorum..


#13
nasıl davranmam lazım acaba gerçek nedeni nasıl öğrenebilirim


#14
Sana eğer ki Beni anlamıyorsun Dediyse
Biraz sende özen göstermeye çalış
Çünkü bayanlar kendilerini her şekilde anlamalarını isterler...
Ama senden sıkılmışa benziyor
Ya da sakladığı birşey var görmeni istemediği
Bilmiyorum ...
Ama biraz oluruna bırak
Ara
Ama her dediğinde olumlu konuşmaya çalış (:
Her zaman özenli ol ona karşı Ama çok sıkma (:
Ne bilim işte ...
Kolay Gelsin diyelim (:


#15
Alıntı:
huhurex´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
nasıl davranmam lazım acaba gerçek nedeni nasıl öğrenebilirim
Ya sormak istemiyorum ama
Nasıl anlaşıyorsunuz acaba ?


#16
sevipte gelme demesi ilginç


#17
Arkadaşım senin sorununu gayet iyi biliyorum.Bütün durumları söz önüne alarak bi kaç seçenek yazıyorum, durumunuza göre sen karar ver artık.

Ya onun çalıştığı yerde bi erkekten hoşlanıyor ya da arkadaşlarına aşırı bağlı arkadaşlarıyla bulunnmaktan hoşlanan bir tip ya da bir arkadaşı kızı senden soğutmuş olabilir


#18
arkadaslar dedigi gibi insan sevdiginin sesini duymak ister yada gelmesini ister.
bi konusun bu konu hakinda. bi tuaflik var gibi.


#19
sozum meclısten dısarı
aga guvenılmez bu kızlara ya

hanı derler ya gözden ırak gönulden ırak...bence bu soz ısıne gelenlere..halbuku gozden ırak gonelde bagımlı olur...

bu senın olay sarsıntılı aga...dıkkat et !


#20
Alıntı:
tecna´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Sana eğer ki Beni anlamıyorsun Dediyse
Biraz sende özen göstermeye çalış
Çünkü bayanlar kendilerini her şekilde anlamalarını isterler...
Ama senden sıkılmışa benziyor
Ya da sakladığı birşey var görmeni istemediği
Bilmiyorum ...
Ama biraz oluruna bırak
Ara
Ama her dediğinde olumlu konuşmaya çalış (:
Her zaman özenli ol ona karşı Ama çok sıkma (:
Ne bilim işte ...
Kolay Gelsin diyelim (:
İyice Maymun oLsun yani.
Ya Seven İnsan sevdiği her zaman görmek Konuşmak İster
Kız erkek bu değişmez
SevgiLisinden Utanırmı İnsan Okadr Kişinin BiLmesine Rağmen.
Bence Gayetde İyi anLıyor Kızı.
Kızda var bi anormaLLik
Sevse Yapmaz bunu
Çogu KızLar böyLe
SeviLmek Yaramıyor
Hemen HavaLara GiriyoLar.

Bırak arkadaşım Ya Üstüne gitme
Seviyorsa seni dediğim gibi Peşnden geLir.
ByLe DüşünceLere Uyma Derim .
Sonucda Yazanda Kız Birbirinin Tarafndan Hepsi





Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:44 .