~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~

#1
geç kalınmış bir başlık ...
Bu soğukta bu güllerin burada ne işi var demeyin bayramdan öncesine ait tüm resimler...
Güller içinde Mevlana...
Ben çekmeye doyamadım sizlerde görmekten mutlu olursunuz inşALLAH...
telefonum arızalıydı o dönem pek güzel çekim olmadı ama olsun ...
yer güzel ya resimler önemli değill..

Evett biletler bendenn hadi gezmeye başlayalım....


~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~


~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~





~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~



~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~



~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~



~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~


~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~


~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~





~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~

küçük bir oynama....


~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~



~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~


~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~

~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~


~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~

~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~




~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~


~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~


~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~


~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~


~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~

~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~


giderkenn mevlana şekerii ve hediyelik eşyalarından almayı unutmyınnn....

~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~



~Güller İçinde Mevlanadan Esintiler~


~BİTTİ~



İlginizi Çekebilir


#2
güzel çekimler yapmışsın yine

ellerine sağlık



#3
teşekkür ederimmm...


#4

O güzel ve mübarek yerleri gören ve fotograf makinasina basan parmagina saglik...
Ask kokan yerden Ask dolu kareler...


#5
kısmet olup gidemedim bir türlü çok güzel kareler nur tşkler ...


#6
Harika bi yer!
Gittim, gezdim zamanında, büyülenmiştim resmeeen


#7
Alıntı:
❀ܓ Sükûnetim.´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
O güzel ve mübarek yerleri gören ve fotograf makinasina basan parmagina saglik...
Ask kokan yerden Ask dolu kareler...

oyy saoll canımm seninde bakan gözlerine sağlıkk...


Alıntı:
»YáráĻı♥KáĻP«´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
kısmet olup gidemedim bir türlü çok güzel kareler nur tşkler ...
valla ali gidip görmek lazım72 millet türlü türlü insan geliyor...
ortalığı başı boş bırakmamalı...
ben teşekkür ederimm...


Alıntı:
# Иaгsist.´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Harika bi yer!
Gittim, gezdim zamanında, büyülenmiştim resmeeen

büyülenmemek elde değil ki canımm yaa...


#8
Birgün birlikte gider miyiz cevherim...
Rehberim olur musun???
ben o mübarek topraklarda ellerimi kaldırırım semaya sen amin der misin???
sonra ben amin diyeyim diye sen de dua dua yalvarır mısın Rabbime...
birlikte dualaşır mıyız...???
'bir' olur muyuz aynı secdede...



#9
Alıntı:
» ĐiĿemmά «´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Birgün birlikte gider miyiz cevherim...

Rehberim olur musun???
ben o mübarek topraklarda ellerimi kaldırırım semaya sen amin der misin???
sonra ben amin diyeyim diye sen de dua dua yalvarır mısın Rabbime...
birlikte dualaşır mıyız...???
'bir' olur muyuz aynı secdede...



öyle çok isterim ki aytanemm...
inşALLAH RABBİM bir günn bize nasip eder inşALLAH...
Zaten hep BİRiz de..
tam manasında yaşarız birliği...


#10
Emeğine sağlık canım.


#11
benim güzel memleketim.. resimler cok güzel


#12
Alıntı:
Duygu Drk´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Emeğine sağlık canım.
teşekkür ederimm kuzummm....

Alıntı:
¤ Kır çiçeği ¤´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
benim güzel memleketim.. resimler cok güzel
bir konyalı dahaa...
teşekkür ederimmm...


#13
Bende gittim gördüm
Cok güzel ya Anlatilmaz derler ya aynen öyle
Ayrica Cekimlerin güzel


#14
güzel calışma yüregine gönlüne saglık kardeşim sonsuz teşekkürler


#15
Alıntı:
Cansum-´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bende gittim gördüm
Cok güzel ya Anlatilmaz derler ya aynen öyle
Ayrica Cekimlerin güzel
bencede aynen öyle...
teşekkürlerr...

Alıntı:
Dj_MusTy´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
güzel calışma yüregine gönlüne saglık kardeşim sonsuz teşekkürler

ben teşekkür ederimmm...


#16
gitmis kadar oldum emegine saglik o seker satanlarin kösesinde etliekmekci var ben hep orada yerim



#17
Çok mükemmeller ablaacım...


#18
Alıntı:
birtanesii´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
gitmis kadar oldum emegine saglik o seker satanlarin kösesinde etliekmekci var ben hep orada yerim

kulu olmayınca yorum bu kadar olur tabi...
etli ekmeyi senin yerine yiyecem bu gidişimde merak etme yemedende çekerim senin için..



Alıntı:
Maêssêlamê ~´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Çok mükemmeller ablaacım...

yer mükemmel zaten içerde foto çekmek yasak asıl güzellik içerde halbukii...





Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 16:22 .